Wij gebruiken cookies om onze website goed te laten functioneren. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies. Meer informatie >
Uw bedrijf uitstekend verzekerd voor het herstellen van uw administratie na een calamiteit. Scherpe premie en deskundige begeleiding.
Vraag offerte aanU moet er niet aan denken dat uw administratie verloren gaat. Niet alleen uw klantinformatie, maar ook projectadministraties en financiƫle gegevens zoals openstaande facturen bent u kwijt. Op zo'n moment is het prettig om terug te kunnen vallen op uw reconstructieverzekering.
Als u niet over een actuele back up beschikt, kunnen de bedragen die u moet betalen om al uw gegevens te achterhalen fors oplopen. De reconstructiekosten verzekering vergoedt alle kosten die u moet maken om na een calamiteit uw administratieve bedrijfsgegevens te herstellen.
Niet alleen uw papieren administratie is verzekerd met de reconstructieverzekering, ook de software die u gebruikt voor uw administratieve processen, de feitelijke computerbestanden en gegevens die op andere dragers zoals dvd's staan, vallen onder de dekking.
Vragen over uw reconstructieverzekering? Mail ons of bel voor persoonlijk advies: 055 - 540 1850.
Uw reconstructieverzekering kunt u opnemen in ons flexibele pakket bedrijfsverzekeringen. Dit levert u extra premiekorting op en alle polissen sluiten naadloos op elkaar aan.
Meer informatie over de wijze waarop wij u van dienst zijn en de kosten van onze dienstverlening kunt u lezen in onze vergelijkingskaarten.